om man ska krascha ska man göra det riktigt snyggt

Det är måndag. Jag gillar måndagar. Men idag är det ingen riktig måndag för jag har ingenting i skolan förrän onsdag och då är det seminarium som gäller. Ska jobba ikväll och imorgon, det är roligt. Jag trivs där. Har varit iväg till cykelverkstaden här i T1. Kände mig som en riktig tjej som sa "min cykel är lite trött... eller hjulen är trötta... äh, jag behöver hjälp och pumpa den för jag kan inte". Jag har faktiskt försökt, men pumpen som jag har ville inte samarbeta. Nu sitter jag vid köksbordet och lyssnar på PP3 med en omelett i magen. Ska köra en LCHF-vecka för det ska ju tydligen vara bra för IBS-magar. Kan vara värt att ge det ett halvhjärtat försök i alla fall, dessutom är det gott med lite variation på mat. Igår gjorde jag en stor sats av kålpudding, det blev faktiskt riktigt bra. Finns många bra appar med förslag på LCHF-recept också. Synd bara att laktosfri keso är så fruktansvärt dyrt, och Keso är ju liksom LCHFs bästa vän.

Det blåser såååå mycket i Linkan idag. Det är faktiskt otäckt, och dessutom jättejobbigt att vara ute eftersom håret blåser åt alla håll och fastnar i munnen. Det vore dock väldigt kul om en liten Nasse kunde komma flygande och fastna på fönstert, som i Nalle Puh ni vet?

Och vet ni en annan sak? Om en vecka har jag förhoppningsvis vaknat upp i ett soligt Madrid!

.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback