det enda som är säkert är att jag ser dig

Har haft en riktigt bra helg i Gävle. Våren ligger i luften, sommaren väntar på att få göra entré. Kylan biter sig fortfarande kvar, mot allas vilja. Men den måste snart inse att den måste ge sig av. Sommar i Gävle är förmodligen lika som i vilken annan medelstor stad som helst: jeansshorts, färggranna cidrar, människor som ler, fina dagar i solen och hoppfullhet i allas ögon. För mig är sommar i Gävle något speciellt, naturligtvis eftersom jag har spenderat alla mina år där. Staden ruvar på så många minnen, så många fantastiska stunder med de finaste människorna i livet. Därför kommer denna sommar att bli en prövning, något annorlunda. Jag kommer att spendera mestadels av sommaren i Linköping och ser förväntansfullt fram emot att skapa nya minnen. Ville egentligen bara, med detta inlägg få fram att sommaren är mer än välkommen och att jag är fruktansvärt trött på att frysa.


Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback