sunny day

Har legat ute på backen och stekt medan Mike, Jocke och Nicklas försökte träffa min navel med stenar. Kände mig ganska stenad efter det, men skönt i solen var det! En magnum classic har jag även stoppat i mig, efter lite sallad till lunch.
Attans potatisbullar!

Sitter i klassrummet nu, vi har bytt platser och jag sitter längst bak.
Mediekunskap är ämnet och vi lyssnar på gammal radio, intressant.

Efter skolan var det tänkt att jag skulle träna, men när man tittar ut känns det inte värt att vara inne på ett gym och svettas. Hellre tar jag vara på solen och gymmar en annan dag =)

Hoppas ni har det härligt i solen!

/ J


Kommentarer
Skrivet av: sophie

ha en skön dag, kram s!

2008-04-22 @ 18:19:12
Skrivet av: Mimmie

så jävla skönt med sol !
har du fixat din bloggdesign själv ?

2008-04-22 @ 23:19:36
URL: http://mmichaaa.blogg.se
Skrivet av: Jen

japp jag har fixat designen själv. Med hjälp med tips från internet : )

2008-04-23 @ 08:11:04
URL: http://jewn.blogg.se

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback